В Україні необхідно якнайшвидше ввести єдиний номер екстреної допомоги, - експерт. | rbc.ua 08.06.2010 Друк

В Україні необхідно якнайшвидше ввести єдиний номер екстреної допомоги, - експерт.

В Україні необхідно якнайшвидше ввести єдиний номер екстреної допомоги, вважає експерт в області впровадження систем екстреного реагування Лев Ванян.

«Існує як мінімум декілька вагомих причин, з яких це зробити необхідно.

По-перше, впровадження такої системи допоможе помітно збільшити шанси екстрених відомств встигнути врятувати більше життів, зловити більше злочинців, зберегти більше майна. Досягається це за рахунок економії часу на прийом інформації про події, що дозволяє раніше почати здійснювати реагування. Адже якщо на яку-небудь подію необхідно відправити декілька служб одночасно, то сповіщення від Оператора 112 в ці служби піде синхронно, а не послідовно. Плюс до всього, всі повідомлення екстреного характеру поступатимуть через одну крапку і ці інформаційні «зліпки» в майбутньому можуть послужити хорошою базою для аналітиків, що займаються вдосконаленням правових і нормативних аспектів. Адже вся інформація про тимчасові, технічні і якісні характеристики реагування знаходитимуться в одному місці.

По-друге, ми нарешті почнемо економити. Європейці, будучи дуже великими прагматиками, вже давно прорахували ефект від зменшення часу до прибуття на місце. І «вартість» кожної хвилини в масштабах цілої країни обчислюється в десятках мільйонів євро щорічно. Кожен українець знає прислів'я: «ми не такі багаті, щоб купувати дешеві речі». Але ми чомусь наполегливо продовжуємо дешевити.

По-третє, у нас на носі Євро-2012. Очікується, що до нас приїдуть сотні тисяч іноземців зі всієї Європи. Як ви думаєте, чи знають вони, за якими номерами потрібно дзвонити для отримання допомоги в різних випадках? Крім того, спробуйте, заради цікавості, подзвонити «101», «102» або «103» і заговорити англійською. Ви будете дуже засмучені, але англійською там не говорить ніхто. Адже платяться мізерні зарплати і працюють в оперативно-диспетчерських на 75-80% жителі з села, де якісної лінгвістичної освіти вони не здобували. А Система 112 дозволить операторові, що приймає дзвінок «112» натисненням однієї кнопки підключити до обробки виклику перекладача, який допоможе заповнити картку події і синхронно вислати її в диспетчерські системи всіх служб на забезпечення реагування», - говорить експерт.

 

Джерело: http://www.rbc.ua/ukr/finance/show/v-ukraine-neobhodimo-kak-mozhno-skoree-vvesti-edinyy-nomer-08062010133600